Wednesday, May 1, 2013

~ dilema+sabar+setia ~

assalamualaikum wbt...
1 mei 2013..

luar seakan mengerti apa yang bersirat di fikiranku...kelam, ya...kelam seperti apa yang aku fikirkan...
dilema yang ku tanggung selama 4 bulan ini... belajar di mana? dah konvo? keje apa? mungkin ada yang pernah rasa apa yang aku rasa... setiap kali keluar terpacul mulut-mulut persoalan... tak tahu untuk ekspresi muka ni macam mana... oh dilema kenapa kau wujud? orang takkan faham susah kita...tapi orang nak kita faham apa yang susah merea fikir pasal kita... erk??? macam tu pun ada...baiklah saya manusia yang akan fikir masalah tuan dan puan semua... hmmmm... orang berkata mudah tapi bila dah buat tahu pula untuk mengatakan susah... aku percaya, Allah tu sebaik-baik perancang...aku ikhtiarkan sehabis baik... ada sebab dibalik gagal itu...tidak mengapa, aku masih setia bersabar dengan rencana-Mu ya Rabb...

No comments:

Post a Comment