Sunday, June 19, 2011

LiLy BeRbIc@R@...aku,diri ini, hamba Allah~~epilog suka duka

Kala malam melabuh tirainya..aku sepi disini memikirkan nasib diri..takungan air mata mula berlinang..gentarnya aku memikirkan dosa-dosa silam..mungkin inilah balasan dariNya atau mungkin semua ini ada hikmah yang aku sendiri tak tahu..namun semangat ibu ayah, teman-teman seperjuangan sentiasa menjadi runut halwa telinga ini..saat ini aku bersyukur kepahitan yang bersarang semakin hari semakin bertambah kemanisannya..=)..cuma ada satu yang merungsingkan aku..ilmu..ya Allah aku tahu semua ini ada hikmahnya..setiap hari aku berfikir positif..kembang lili biarpun layu terbujur kaku pada waktunya..namun masih segar berkembang lili yang baru..begitu jua aku bila sesuatu musibah yang melanda..tetapi masih ada ruang waktu yang mencabar aku melaluinya dengan penuh sabar dan keinsafan..aku mesti layari keinsafan ini..dan ia pasti bisa..la tahzan..("-)..~~

No comments:

Post a Comment